Ako sme s Ďurom začali reklamu prášiť ...
Reklama za socializmu síce existovala, no nie vo forme lákania zákazníkov, skôr len aby bola. Po zmene režimu po roku 1989 sa otvorili dvere aj v tomto smere, no všetko bolo v plienkach.
Možnosti akej - takej propagácie boli v miestnych stánkových novinách, akými bola napr. ZORA GEMERA, či v bazároch u Boldiho a Hedmega prípadne neskôr KID-ka na obrazovke.
Neskôr sme mohli postrehnúť v schránkach RENO, ktoré sa na našom trhu ale dlho neohrialo a za krátky čas skončilo.
V decembri roku 1999 sme dvaja nadšenci - Jiří Vrzal a Roman Ocelník pripravili prvé číslo Rožňavska. Prvý náklad vytlačený v Slavošovciach bol 7000 výtlačkov hárkovej tlače, kde obálka bola farebná a vnútro čiernobiele. Neskôr sme prešli na rotačnú tlač a natieraný papier s nákladom 20000 výtlačkov, tlač sme realizovali v Trenčíne.
V marci roku 2001 sme v Trnave jednali s Igorom Matovičom, majiteľom Regionpressu. Výsledok jednania bol zánik Rožňavska, ktorého miesto nahradilo Gemersko.
V septembri 2001 som sa osamostatnil a vydal som prvé číslo INFORMÁTORA, ktorý úspešne pôsobí na trhu dodnes.
Neskôr si odkrojil z miesta na trhu aj OLYMP.
Medzitým boli rôzne pokusy o vydávanie či už čisto reklamných novín alebo informačných stánkových, no buď sa im nepodarilo vydať ani prvé vydanie, alebo po vydaní pár čísel sa finančne vyčerpali natoľko, že ďalej už nedokázali pokračovať.
Čo sa týka reklamnej agentúry INFORMÁTOR, tak by som rád našim čitateľom a klientom oznámil, že v týchto dňoch získala nového spolumajiteľa, to znamená, už sa nebudem sám starať o zveľaďovanie firmy, budeme na to dvaja. Plánujeme od nového roku zväčšiť náklad, teda obsiahnuť širší región, a tiež zvýšiť periodicitu. Týmto jednoznačne podporíme našich klientov, ich aktivity a tiež naše upevnenie na trhu reklamy. Samozrejme máme aj iné plány.
O novom spoločníkovi a ďalších plánoch našej firmy budeme informovať neskôr.
Roman Ocelník
Tieto noviny rozbehli reklamu v našom regióne, pre zväčšenie klik na ne:
- prečítané 2021x