NOVÝ VÝROBNÝ KOMPLEX v Rožňave otvorený!
...
Tlačová správa 21.06. 2012
Najznámejší slovenský remeselný pivovar otvára nový výrobný komplex
Pivovar Kaltenecker v Rožňave ocenený Slovenskou pivovarníckou Akadémiou titulom „Pivovar roka 2011“ v rámci oslavy 15. výročia založenia pivovaru slávnostne otvoril dňa 21.6.2012 v Rožňave nový, v poradí už svoj druhý remeselný pivovar. „Malé nezávislé remeselné pivovary sú všade vo svete vnímané ako pivovary, ktoré produkujú zaujímavé pivá a pivné špeciály najvyššej kvality, ako aj širokú sortimentnú ponuku produktov. Tieto pivá sú vďaka vysokému podielu odbornej remeselnej práce sládkov cenovo stále vyššie, ako pivá z veľkých, väčšinou nadnárodných priemyselných pivovarov. My vyrábame počas roka až 22 druhov pivných špeciálov z najkvalitnejších surovín, bez urýchľovania, bez konzervantov, bez stabilizátorov, jednoducho prírodné pivá o rozmanitosti chutí,“ objasňuje hlavné poslanie pivovaru Kaltenecker Ing. Ladislav Kovács, riaditeľ pivovaru.
Nový výrobný závod pivovaru Kaltenecker bol postavený „na zelenej lúke“ za 4,8 mil. EUR, pričom bola použitá najmodernejšia technológia šetrná k životnému prostrediu pre varenie, kvasenie aj stáčanie piva. "Ročná výrobná kapacita nového výrobného závodu je plánovaná na 30 tisíc hektolitrov piva, pričom v prvej etape sa spúšťa výroba na technológii s kapacitou 15 tisíc hektolitrov piva za rok. Všetky produkty sa budú plniť do sudov, ako aj do nevratných sklenených fliaš. Sú určené prioritne na slovenský trh, ale registrujeme aj exportné dopyty " vyjadril sa Ing. Maroš Škorec, CEO spoločnosti SKYSIDE CO. LIMITED.
Kaltenecker ako značka segmentu FMCG skupiny SKYSIDE | Pivovar Kaltenecker v Rožňave patrí do portfólia investičnej skupiny SKYSIDE a v rámci jej segmentu rýchloobrátkových tovarov reprezentuje jedinú vlastnú značku alkoholického nápoja vyrábaného a distribuovaného na Slovensku. SKYSIDE je private equity skupinou pôsobiacou prostredníctvom kapitálovo prepojených dcérskych spoločností na Slovensku ako aj na ďalších trhoch už od roku 2001. V rámci segmentu FMCG portfólio skupiny SKYSIDE zahŕňa okrem spoločnosti Pivovar Kaltenecker, s.r.o. aj produkčné spoločnosti Západoslovenské žriedla, a.s, Kláštorná, s.r.o., sieť predajní DRINK POINT, a.s. a distribučnú spoločnosť Toplimo, s.r.o. Skupina SKYSIDE teda v rámci segmentu rýchloobrátkových tovarov rozvíja svoju produkciu pod vlastnými značkami – najmä Kláštorná, Slatina, Tune UP, značkami pivných špeciálov pivovaru Kaltenecker a v rámci produkčných kapacít vyrába tiež viacero privátnych značiek nealkoholických nápojov pre obchodné reťazce. Zároveň zabezpečuje dovoz, predaj, distribúciu a marketing značiek UP Energy Drink a UPGRADE Aloe Vera.
viac na www.skyside.eu.
...
- prečítané 4653x